کارگاه و مانور آمادگی در بلایا برگزار شد.

کارگاه و مانور آمادگی در بلایا برگزار شد.

۰۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۷ کد : ۲۶۳۷ اخبار بهداشتی
تعداد بازدید:۴۰۴

کارگاه و مانور آمادگی در بلایا برگزار شد.
در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر ماه سال جاری کارگاه آمادگی در مقابل بلایا از جمله سیل در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشتی آغاز شد بر لزوم آمادگی تیم های واکنش سریع با توجه به امکان تهدید سیل در سال بارانی پیش رو تاکید شد.
معاون اجرایی معاونت بهداشتی با تأکید بر آمادگی همه جانبه و تدابیر پیشگیرانه برای مواجهه با سیلاب در تمام فصول سال گفت: آگاهی رسانی و فرهنگ سازی جهت مواجهه با بروز سیلاب می تواند نقش بسیار مهمی را در کاهش میزان خسارات و خطرات ناشی از سیل ایفا نماید.
فاطمی از ظرفیتهای موجود در دانشگاه علوم پزشکی زابل به عنوان سرمایه ای ارزشمند نام برد و اظهار داشت: برای مدیریت سیل و به حداقل رساندن خسارات ناشی از آن بایستی از تمام ظرفیت واحدها و گروه های دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمود تا در مواقع بروز سیلاب با مدیریت های لازم میزان خسارت به سلامت را به حداقل کاهش داد.
در روز دوم گارگاه با هماهنگی گروه بلایا و آماده سازی دو پروژه برای اجرای مانور و کار عملی، تیم های واکنش سریع تعیین شده توانستند آمادگی ستادی در زمینه مقابله با بلایا را تمرین کنند.


نظر شما :